Дата розміщення: 26.10.2018
Звіт за 3 квартал 2018 рокуЗвіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)
|
Стаття | Код рядка | За звітний період | За аналогічний період попереднього року |
---|---|---|---|
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 2000 | 2931 | 591 |
Чисті зароблені страхові премії | 2010 | 0 | 0 |
Премії підписані, валова сума | 2011 | 0 | 0 |
Премії, передані у перестрахування | 2012 | 0 | 0 |
Зміна резерву незароблених премій, валова сума | 2013 | 0 | 0 |
Зміна частки перестраховиків у резерві незароблених премій | 2014 | 0 | 0 |
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) | 2050 | ( 2566 ) | ( 484 ) |
Чисті понесені збитки за страховими виплатами | 2070 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Валовий: прибуток |
2090 |
365 | 107 |
збиток | 2095 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Дохід (витрати) від зміни у резервах довгострокових зобов’язань | 2105 | 0 | 0 |
Дохід (витрати) від зміни інших страхових резервів | 2110 | 0 | 0 |
Зміна інших страхових резервів, валова сума | 2111 | 0 | 0 |
Зміна частки перестраховиків в інших страхових резервах | 2112 | 0 | 0 |
Інші операційні доходи | 2120 | 13693 | 11428 |
Дохід від зміни вартості активів, які оцінюються за справедливою вартістю | 2121 | 0 | 0 |
Дохід від первісного визнання біологічних активів і сільськогосподарської продукції | 2122 | 0 | 0 |
Адміністративні витрати | 2130 | ( 7629 ) | ( 6061 ) |
Витрати на збут | 2150 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Інші операційні витрати | 2180 | ( 6612 ) | ( 5648 ) |
Витрат від зміни вартості активів, які оцінюються за справедливою вартістю | 2181 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Витрат від первісного визнання біологічних активів і сільськогосподарської продукції | 2182 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Фінансовий результат від операційної діяльності: прибуток |
2190 |
0 | 0 |
збиток | 2195 | ( 183 ) | ( 174 ) |
Дохід від участі в капіталі | 2200 | 0 | 0 |
Інші фінансові доходи | 2220 | 0 | 0 |
Інші доходи | 2240 | 914 | 891 |
Дохід від благодійної допомоги | 2241 | 0 | 0 |
Фінансові витрати | 2250 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Втрати від участі в капіталі | 2255 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Інші витрати | 2270 | ( 220 ) | ( 167 ) |
Прибуток (збиток) від впливу інфляції на монетарні статті | 2275 | 0 | 0 |
Фінансовий результат до оподаткування: прибуток |
2290 |
511 | 550 |
збиток | 2295 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Витрати (дохід) з податку на прибуток | 2300 | 0 | -166 |
Прибуток (збиток) від припиненої діяльності після оподаткування | 2305 | 0 | 0 |
Чистий фінансовий результат: прибуток |
2350 |
511 | 384 |
збиток | 2355 | ( 0 ) | ( 0 ) |
Стаття | Код рядка | За звітний період | За аналогічний період попереднього року |
---|---|---|---|
Дооцінка (уцінка) необоротних активів | 2400 | 0 | 0 |
Дооцінка (уцінка) фінансових інструментів | 2405 | 0 | 0 |
Накопичені курсові різниці | 2410 | 0 | 0 |
Частка іншого сукупного доходу асоційованих та спільних підприємств | 2415 | 0 | 0 |
Інший сукупний дохід | 2445 | 0 | 0 |
Інший сукупний дохід до оподаткування | 2450 | 0 | 0 |
Податок на прибуток, пов’язаний з іншим сукупним доходом | 2455 | 0 | 0 |
Інший сукупний дохід після оподаткування | 2460 | 0 | 0 |
Сукупний дохід (сума рядків 2350, 2355 та 2460) | 2465 | 511 | 384 |
Матеріальні затрати | 2500 | 2932 | 1746 |
Витрати на оплату праці | 2505 | 7623 | 6023 |
Відрахування на соціальні заходи | 2510 | 1628 | 1247 |
Амортизація | 2515 | 1159 | 1185 |
Інші операційні витрати | 2520 | 3004 | 3033 |
Разом | 2550 | 16346 | 13234 |
Середньорічна кількість простих акцій | 2600 | 104937 | 104937 |
Скоригована середньорічна кількість простих акцій | 2605 | 104937 | 104937 |
Чистий прибуток (збиток) на одну просту акцію | 2610 | 4.86959 | 3.65934 |
Скоригований чистий прибуток (збиток) на одну просту акцію | 2615 | 4.86959 | 3.65934 |
Дивіденди на одну просту акцію | 2650 | 0 | 0 |
Примітки: За 9 Мiсяцiв 2018 року чистий дохiд (виручка) вiд реалiзацiї товарiв, робiт, послуг (за науково-дослiднi роботи) склав 2 931 тис. грн.,
в т.ч.:
- дохiд вiд здачi-приймання робiт з ДП «Львiвський Державний авiацiйно-ремонтний завод «ЛДАРЗ» по Договору № 1/03/2017 вiд 15.03.2017р. за темою: «Вiдпрацювання технологiї та розробка проекту Технологiчної iнструкцiї виконання з’єднань стулок верхнього входу повiтрезабiрника лiтака по етапу 2 Календарного плану згiдно Додаткової угоди №2 до Договору №1/03/2017 вiд 15.03.2017р.» -
1 111 тис. грн.;
- дохiд вiд здачi-приймання консультативних послуг з Компанiєю M.TORRES по Договору № МТ-3-2018 вiд 31.01.2018р. за темою: «Технiчне дослiдження технiко-економiчного обґрунтування за програмою легкого транспортного лiтака АН-132» - 1820 тис. грн.
Iншi операцiйнi доходи за 9 Мiсяцiв 2018 року склали 13 693 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 11 428 тис. грн.), в т.ч.:
- дохiд вiд здавання власного нерухомого майна в оренду – 11 998 тис. грн.;
- вiдшкодування комунальних витрат орендарями – 1 551 тис. грн.;
- дохiд вiд операцiйної курсової рiзницi – 137 тис. грн.;
- дохiд (вiдсотки по залишкам на рахунках) – 4 тис. грн.
- дохiд вiд купiвлi-продажу iноземної валюти – 3 тис. грн.
Збiльшення iнших операцiйних доходiв вiдбулось за рахунок збiльшення доходу вiд операцiйної оренди у зв’язку зi збiльшення iндексу iнфляцiї та збiльшенням зданих в оренду площ, а також вiд компенсацiї орендарями комунальних послуг у зв’язку зi зростанням тарифiв на отримання комунальних послуг.
Дохiд вiд операцiйної оренди за 9 Мiсяцiв 2018 року збiльшився порiвняно з 9 Мiсяцями 2017 року.
Iншi доходи за 9 Мiсяцiв 2018 року склали 914 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 891 тис. грн.) i включили в себе:
- вирiвнювання дооцiнки основних засобiв, якi зазнали переоцiнку, за рахунок зносу – 879 тис. грн.;
- дохiд вiд перерахунку частки ПДВ використання товарiв, робiт, послуг в оподаткованих i неоподаткованих операцiях та iнше – 35 тис. грн.
Собiвартiсть реалiзованої продукцiї за 9 Мiсяцiв 2018 року склала 2 566 тис. грн.(за аналогiчний перiод попереднього року – 484 тис. грн.) i включила в себе:
- витрати на паливо та електроенергiю – 137 тис. грн.;
- витрати на оплату працi та вiдрахування на соцiальнi заходи – 1079 тис. грн.;
- амортизацiю основних засобiв – 9 тис. грн.;
- витрати на сировину та матерiали – 1017 тис. грн.
- витрати на вiдрядження – 268 тис. грн.
- послуги стороннiх органiзацiй – 56 тис. грн.
Собiвартiсть реалiзованої продукцiї у порiвняннi з 9 Мiсяцями 2017 року збiльшилась у зв’язку зi збiльшенням об’ємiв реалiзованих робiт (послуг).
Адмiнiстративнi витрати за 9 Мiсяцiв 2018 року становлять 7 629 тис. грн.(за аналогiчний перiод попереднього року – 6 061 тис. грн.) i включають в себе:
- витрати на зв’язок – 53 тис. грн.;
- амортизацiя основних засобiв та iнших необоротних матерiальних активiв – 1121 тис. грн.;
- заробiтна плата з нарахуваннями – 4988 тис. грн.;
- поштово - канцерярськi витрати – 34 тис. грн.;
- витрати на органiзацiйно– технiчнi послуги – 18 тис. грн.;
- витрати на консультацiйнi та iнформацiйнi послуги – 24 тис. грн.;
- витрати на утримання, полiпшення основних фондiв та iнших необоротних активiв – 320 тис. грн.;
- витрати пов’язанi iз використанням службових автомобiлiв – 332 тис. грн.;
- розрахунково-касове обслуговування банком – 76 тис. грн.,
- комунальнi платежi – 135 тис. грн.,
- послуги охорони – 67 тис. грн.
- податок на нерухоме майно – 286 тис. грн.;
- послуги з оцiнки майна – 16 тис. грн..;
- витрати на охорону працi – 19 тис. грн..;
- витрати на перiодичнi видання – 6 тис. грн.;
- витрати на пiдвищення квалiфiкацiї персоналу – 6 тис. грн.
- витрати на страхування майна загальногосподарського призначення – 3 тис. грн.;
- витрати на страхування персоналу – 3 тис. грн.;
- корпоративнi витрати – 20 тис. грн.;
- витрати на аудиторськi послуги – 40 тис. грн.;
- витрати на службовi вiдрядження – 62 тис. грн.
Вiдбулось збiльшення адмiнiстративних витрат порiвняно з 9 Мiсяцями 2017 року за рахунок резерву вiдпусток та збiльшення податку на нерухоме майно.
Iншi операцiйнi витрати за 9 Мiсяцiв 2018 року становлять 6 612 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 5 648 тис. грн.) i включають в себе:
- витрати на комунальнi послуги – 1 526 тис. грн.;
- заробiтна плата обслуговуючого персоналу – 3 357 тис. грн.;
- втрати вiд операцiйної курсової рiзницi – 36 тис. грн.,
- амортизацiя на частину майнового комплексу, яка є державною власнiстю, амортизацiя яка не включається до складу витрат у податковому облiку – 28 тис. грн.
- орендна плата за землю – 1 630 тис. грн.;
- витрати на купiвлю-продаж iноземної валюти – 11 тис. грн.;
- iншi послуги – 24 тис. грн.
Збiльшення вiдбулось за рахунок збiльшення орендної плати за землю i вартостi комунальних послуг та вiдображення заробiтної плати обслуговуючого персоналу в iнших операцiйних витратах та резерву вiдпусток.
Iншi витрати за 9 Мiсяцiв 2018 року становлять 220 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 167 тис. грн.) i включають в себе:
- витрати що виникають вiдповiдно до Колективного договору ( надання матерiальної допомоги, тощо) - 143 тис. грн.;
- компенсацiйнi виплати у зв’язку з отриманої травми – 9 тис. грн.;
- членськi внески, закупiвля господарських товарiв та iнше – 68 тис. грн.
За результатами дiяльностi Товариства за 9 Мiсяцiв 2018 року чистий прибуток склав 511 тис. грн.
Об’єктiв соцiальної сфери у Товариства на балансi немає.
Iнформацiя стосовно наявних на пiдприємствi наукових пенсiй та пiльгових пенсiй працiвникам наведена нижче.
Пiльговi пенсiї
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.01.2018 р. --
Нараховано за звiтний перiод, грн. --
Сплачено за звiтний перiод, грн. --
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.10.2018 р. --
Науковi пенсiї
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.01.2018 р. - (-14788,52) грн.
Нараховано за звiтний перiод, грн. - 0,00 грн.
Сплачено за звiтний перiод, грн. - 0,00 грн.
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.10.2018 р. - (-14788,52) грн.
Заборгованостi по заробiтнiй платi, вiдрахування до бюджету, Пенсiйного фонду та iнших обов’язкових платежiв iнститут за перiод функцiонування у формi акцiонерного товариства (з 1994 року) не має.
Керівник |
(підпис) |
Кривов Георгiй Олексiйович
|
Головний бухгалтер |
(підпис) |
Гриценко Ольга Олександрiвна
|
Програмний код:
pat.ua
© 2010-2025
|