АТ "УкрНДІАТ"

     
 
Дата розміщення: 30.04.2015

Річний звіт за 2014 рік

XI. Опис бізнесу

Важливі події розвитку (у тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ); 1. Коротка iсторична довiдка: 1964 рiк - Науково-дослiдним iнститутом авiацiйної технологiї (НIАТ) Мiнавiапрома СРСР (м. Москва) створена Українська фiлiя НIАТ з метою надання пiдприємствам Українського регiону допомоги в пiдвищеннi науково-технiчного рiвня i скорочення строкiв освоєння нових виробiв авiацiйної технiки та її поставки в серiйне виробництво. 1991 рiк - Державним комiтетом України по обороннiй промисловостi i машинобудуванню на базi Української фiлiї НIАТ створений Український науково-дослiдний iнститут авiацiйної технологiї (УкрНДIАТ). 1994 рiк - рiшенням Мiнiстерства машинобудування, вiйськово-промислового комплексу i конверсiї України УкрНДIАТ перетворений шляхом корпоратизацiї у вiдкрите акцiонерне товариство. УкрНДIАТ вiднесено до пiдприємств групи «Г». 1995 рiк - початок приватизацiї iнституту - план розмiщення акцiй ВАТ УкрНДIАТ було погоджено Кабiнетом Мiнiстрiв України 8 лютого 1995 року (№2690/53). 2000 рiк - процес приватизацiї товариства було завершено: здiйснено продаж 50 вiдсоткiв акцiй ВАТ УкрНДIАТ фiзичним i юридичним особам (наказ РВ ФДМУ по м. Києву вiд 18.05.2000 р. № 270), контрольний пакет акцiй в обсязi 50 вiдсоткiв одна акцiя вiд статутного капiталу закрiплено в державнiй власностi. 2011 рiк - Вiдкрите акцiонерне товариство вiдповiдно до Закону України було перейменовано у Публiчне акцiонерне товариство. 2012 рiк – у вереснi на виконання постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04.07.2012 р. № 716 «Деякi питання управлiння Державним концерном «Укроборнпром» корпоративними правами держави» була здiйснена передача вiд Регiонального вiддiлення ФДМУ по м. Києву в управлiння Державному концерну «Укроборнпром» належних державi акцiй в обсязi 50 вiдсоткiв плюс одна акцiя статутного капiталу Товариства. 2. Сфера дiяльностi товариства: АТ УкрНДIАТ - установа, яка вiдноситься до оборонно-промислового комплексу України (Розпорядження КМУ вiд 26.04.2007 р. № 244р). Товариство включено до Перелiку пiдприємств, якi мають стратегiчне значення для економiки i безпеки держави, який затверджений постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04 березня 2015 року № 83. АТ УкрНДIАТ вiдповiдає критерiю, передбаченому постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 03 листопада 2010р. № 999 «Про визначення критерiїв вiднесення об’єктiв державної власностi до таких, що мають стратегiчне значення для економiки i безпеки держави» (11 абзацу пункту 1 Постанови – «пiдприємства авiацiйної та ракетно-космiчної промисловостi»). Пiдтверднi документи та матерiали, якi свiдчать про вiдповiднiсть дiяльностi АТ УкрНДIАТ критерiю – належнiсть до пiдприємств авiацiйної промисловостi, наступнi: 1. До 05.02.2014р. Товариство мало дозвiл Мiнiстерства промислової полiтики України на право виконання робiт в галузi авiацiйної технiки (Документ: «Разрешение на право выполнения работ в области авиационной техники. Регистрационный номер № 01/3-1-57 от 04.02.2011г.»); 2. Надалi Мiнiстерство промислової полiтики України за запитом АТ УкрНДIАТ, щодо видачi Свiдоцтва для здiйснення дiяльностi АТ УкрНДIАТ у галузi авiацiйної технiки листом вiд 20.06.2014р. № 12/1-2-384 повiдомило Товариство, що видача Мiнiстерством Свiдоцтва, щодо видiв дiяльностi АТ УкрНДIАТ у галузi авiацiйної технiки у запропонованiй формi на законодавчому та нормативно-правовому рiвнi на даний час не передбачена, а згiдно з вимогами ст. 65 Господарського Кодексу України управлiння товариством здiйснюється вiдповiдно до його установчих документiв. Тому Статутом товариства (п.3.2 Статтi 3) передбачено, що «основним напрямом дiяльностi Товариства є науково-дослiднi, дослiдно-конструкторськi, дослiдно-технологiчнi роботи, iнжинiринговi та консалтинговi послуги в авiацiйнiй та iнших галузях наукоємного машинобудування. Цей основний напрям дiяльностi не може бути змiнений протягом функцiонування Товариства.», що i є пiдтвердженням дiяльностi АТ УкрНДIАТ критерiю – належнiсть до пiдприємств авiацiйної промисловостi.
Iнститут становить науково-технiчний потенцiал України, є єдиною в Українi науково-дослiдною установою в галузi авiацiйних технологiй та авiацiйного матерiалознавства. У 2007 роцi за висновками Комiсiї з атестацiї наукових установ (Протокол вiд 11.10.2007 р. № 9) та Рiшенням Колегiї Мiнiстерства промислової полiтики України вiд 19.10.2007 р. ВАТ УкрНДIАТ атестовано як наукова установа, вiднесено до групи «Б» з рейтингом 426 балiв та визначено головним з питань науково-технiчного забезпечення за напрямком: розробка технологiї створення авiацiйної технiки. АТ УкрНДIАТ не займає монопольне становище на загальнодержавному ринку, але є єдиним в Українi iнститутом авiацiйної технологiї. 3. Основнi напрями науково-технiчної та проектно-конструкторської дiяльностi:- розробка та впровадження новiтнiх технологiй в авiабудуваннi та iнших галузях машинобудування; - матерiалознавство; - науково-дослiднi, дослiдно-конструкторськi, проектно-конструкторськi, технологiчнi роботи; - технологiчне проектування лiтакобудiвних пiдприємств; - органiзацiя виробництва; - створення i впровадження нових, конкурентоспроможних зразкiв обладнання, механiзованого iнструменту, iнших промислових виробiв для авiацiйної та iнших галузей виробництва; - розробка документацiї по вдосконаленню систем якостi пiдприємств та їх пiдготовка до сертифiкацiї; - експертизи i сертифiкацiя виробництва машинобудiвної та iнших галузей; - координацiйно-методична, експертна дiяльнiсть у питаннях реалiзацiї програм розвитку авiацiйної промисловостi та наукоємних технологiй ; - популяризацiя науково-технiчних дослiджень пiдприємств та промислового комплексу України у видаваних iнститутом журналах "Технологiчнi системи" та "Iндустрiальна Україна", видавнича дiяльнiсть. Вказанi напрями науково-технiчної та проектно-конструкторської дiяльностi передбаченi Статутом АТ УкрНДIАТ Основнi види продукцiї: Науково-дослiднi, дослiдно-конструкторськi, дослiдно-технологiчнi роботи, iнжинiринговi та консалтинговi послуги в авiацiйнiй та iнших галузях наукоємного машинобудування. 5. Споживачi-авiацiйнi та iншi пiдприємства: - вiтчизнянi: Державне пiдприємство «Антонов» та АТ «Мотор Сiч» (м. Київ); пiдприємства ХМЗ i ФЕД (м. Харкiв); Вовчанський агрегатний завод; - зарубiжнi: ЗАО «Аэрокомпозит» (РФ); ОАК «Антонов» (РФ); ЗАО «Гражданские самолеты Сухого» (РФ); ОАО «ВАСО» (г.Воронеж, РФ); Компанiя «AIRBUS» (Францiя); Вiйськовий авiацiйний завод № 2 (Польща); Компанiя Shanghai China aviation industrial CIVIL Tool Co, Ltd (Китай) 6. Функцiї АТ УкрНДIАТ на загальнодержавному рiвнi: АТ УкрНДIАТ протягом багатьох рокiв є основним учасником розробки, координатором формування важливих документiв (програм, концепцiй та iн.) стосовно перспектив розвитку авiабудування, оборонно-промислового комплексу держави. Зокрема iнститут виконував i виконує функцiї: - головної науково-технiчної органiзацiї з розробки (наказ Державного комiтету промислової полiтики України вiд 29.12.2000р. №448) та базової (координуючої) органiзацiї з реалiзацiї (наказ Мiнпромполiтики України вiд 14.02.2002.р. №62) , затвердженої постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12.12.2001р. № 1665-25; - головної науково-технiчної органiзацiї (наказ Мiнпромполiтики України вiд 21.04.2003р. №163) з розробки та вiдповiдного Закону України №1676-1V вiд 09.04.2004р.; - головної науково-технiчної органiзацiї (наказ Мiнпромполiтики України вiд 26.08.2003.р. №355) з розробки , затвердженої постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31.03.2004р. №423; головної органiзацiї (наказ Мiнпромполiтики України вiд 24.09.2009р. №665)з формування наукової частини та пiдготовки матерiалiв «Державної комплексної програми розвитку авiацiйної промисловостi на перiод до 2020 року». - структурного пiдроздiлу з забезпечення функцiонування фонду нормативних документiв Мiнпромполiтики України (наказ Мiнпромполiтики України вiд 25.04.2004р. №169); - головної органiзацiї зi стандартизацiї у сферi (наказ Мiнпромполiтики України вiд 17.12.2004р. №163); - базової органiзацiї в галузi створення та впровадження iнформацiйних технологiй (наказ Державного комiтету промислової полiтики України вiд 05.06.2001р. №234).
організаційна структура емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі відповідно до попередніх звітних періодів; 1.Апарат правлiння 2. Керiвництво iнституту 3.Центр iнжинiрингу, технологiй та систем виробництва 4.Центр iнформацiйно-аналiтичних проектiв 5.Група мiжнародних проектiв та програм 6.Фiнансово-бухгалтерська група 7.Дiльниця забезпечення функцiонування iнфраструктури 8.Група корпоративних питань 9.Група охорони 10. Група юридичних питань, охорони працi та пожежної безпеки 11. Бюро кадрiв та переписки. В iнститутi вироблена концепцiя розвитку колективу, яка в залежностi вiд можливостей централiзованого фiнансування робiт дозволяє проводити бiльш м'яку або достатньо жорстку полiтику реструктуризацiї. В основу цiєї концепцiї покладенi наступнi основнi положення: по-перше, органiзацiйна структура Iнституту стає гнучкою, передбачає адекватну реакцiю на постiйнi змiни в законодавствi, умови фiнансування та iншi фактори; дозволяє зберегти та розвинути iнтелектуально-кадровий потенцiал колективу, створювати реальнi передумови для своєчасної оплати працi фахiвцям, по-друге, при всiх структурних змiнах забезпечується цiлiснiсть та збереження господарського комплексу iнституту; по-третє, незалежно вiд обсягiв централiзованого фiнансування забезпечується функцiонування комунiкацiй та пiдтримка її у робочому станi.
середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу (осіб), середня чисельність позаштатних працівників та осіб, які працюють за сумісництвом (осіб), чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу (дня, тижня) (осіб), фонду оплати праці. Крім того, зазначаються факти зміни розміру фонду оплати праці, його збільшення або зменшення відносно попереднього року. Зазначається кадрова програма емітента, спрямована на забезпечення рівня кваліфікації її працівників операційним потребам емітента; Середньооблiкова чисельнiсть штатних працiвникiв облiкового складу (осiб) - 51. Чисельностi позаштатних працiвникiв та осiб, якi працюють за сумiсництвом (осiб) - 13. Чисельнiсть працiвникiв, якi працюють на умовах неповного робочого часу (дня, тижня) (осiб) - 18.Фонд оплати працi всього – 3430,2 (тис. грн.). Фонд оплатi працi у 2014 роцi збыльшився у порiвняннi з 2013 роком на 50,8 тис. грн.
належність емітента до будь-яких об'єднань підприємств, найменування та місцезнаходження об'єднання, зазначаються опис діяльності об'єднання, функції та термін участі емітента у відповідному об'єднанні, позиції емітента в структурі об'єднання; Пiдприємство не входить до будь-яких асоцiацiй, корпорацiй, концернiв та об'єднань.
спільна діяльність, яку емітент проводить з іншими організаціями, підприємствами, установами, при цьому вказуються сума вкладів, мета вкладів (отримання прибутку, інші цілі) та отриманий фінансовий результат за звітний рік по кожному виду спільної діяльності; Спiльної дiяльностi з iншими пiдприємствами АТ не проводить
будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій; Пропозицiй третiх осiб щодо реорганiзайiї Товариства на протязi року не було.
опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо); Вiдповiдно до Закону <Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi> з 2012 року публiчнi акцiонернi товариства складають фiнансову звiтнiсть за мiжнародними стандартами фiнансової звiтностi (МСФЗ). Вiдповiдно до спiльного листа НБУ, Мiнфiну та Держстату вiд 01.12.2011 р., АТ обирає датою переходу на МСФЗ з 01.01.2012 р. АТ УкрНДIАТ здiйснює облiкову полiтику на основi Закону <Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi> вiд 16 липня 1999 року № 996-ХIV, Стандартiв бухгалтерського облiку та обраної облiкової полiтики. В рамках процесу зближення Облiкових полiтик по НСБО до вимог МСФЗ i унiфiкацiї принципiв облiку на пiдприємствi виданий наказ № 71 вiд 27.12.2012 року про Єдину Облiкову полiтику Товариства. Дана Облiкова полiтика (далi - <Облiкова полiтика>) розкриває основи, стандарти, правила й процедури облiку, якi застосовуються АТ при веденнi облiку i складаннi фiнансової звiтностi. Вона встановлює принципи визнання та оцiнки об'єктiв облiку, визначення та деталiзацiї окремих статей фiнансової звiтностi пiдприємства. Ведення облiку у Публiчному акцiонерному товариствi <Український науково-дослiдний iнститут авiацiйної технологiї> (АТ УкрНДIАТ) здiйснюється вiдповiдно до дiючого законодавства України та обраної облiкової полiтики.
основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, за рахунок продажу яких емітент отримав 10 або більше відсотків доходу за звітний рік, у тому числі обсяги виробництва (у натуральному та грошовому виразі), середньореалізаційні ціни, суму виручки, окремо надається інформація про загальну суму експорту, а також частку експорту в загальному обсязі продажів, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його становище на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання, у разі якщо емітент здійснює свою діяльність у декількох країнах, необхідно зазначити ті країни, у яких емітентом отримано 10 або більше відсотків від загальної суми доходів за звітний рік; Основними видами дiяльностi AT УкрНДIАТ у 2014 роцi були науково-дослiднi, дослiдно-конструкторськi та дослiдно-технологiчнi роботи.
У 2014 роцi за основними напрямками дiяльностi АТ УкрНДIАТ виконано робiт та надано послуг на загальну суму 791 тис. грн.
Структура робiт за напрямками дiяльностi:
- технологiя та засоби технiчного оснащення виробництва авiацiйної технiки –85%;
- аналiтичнi дослiдження та розробка програмно-цiльових документiв авiабудiвної галузi України – 15%.
У 2014 роцi виконувалися такi роботи:
- «Разработка технологий выполнения соединений, содержащих детали из ПКМ, в конструкциях киля и стабилизатора самолета Ан-70». Замовник – ДП «АНТОНОВ»;
- «Разработка проекта общеметодологического стандарта системы проектного менеджмента ГП «АНТОНОВ». Замовник – ДП «АНТОНОВ»;
- «Аудиторская оценка и согласование технологической инструкции «Выплавка в вакууме жаропрочных сплавов и стали в условиях АО «Мотор Сич». Замовник - АТ «Мотор Сiч»;
- «Исследование и разработка технологии выполнения болтовых соединений с тарированной затяжкой по ОСТ 1 00750-76». Замовник – ОАО «Нормаль» (РФ);
- «Исследование и разработка технологии выполнения заклепочных соединений методом давления с раскаткой в клиновидных пакетах деталей из ПКМ и алюминиевых сплавов сборочных единиц планера самолетов семейства RRJ». Замовник – ЗАО «ГСС» (РФ);
- «Формирование информационного массива данных относительно современного состояния и перспектив проектирования, производства рыночной коньюктуры электрогидравлических усилителей мощности и устройств на их основе». Замовник- ПАТ «Вовчанський агрегатний завод».
основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування; У 2008 р. товариством було придбано обладнання, обчислювальну технiку, меблi та iнше на суму 145 тис. грн., безкоштовна передача та реалiзацiя основних фондiв юридичним та фiзичним особам не було. У 2009 роцi Товариством було придбане обладнання, обчислювальну технiку та iнше на суму 131 тис. грн., було реалiзовано активiв згiдно договорам купiвлi-продажу на суму 59,4 тис.грн. У 2010 роцi Товариством було придбано транспортний засiб, обчислювальну технiку на суму 357 тис. грн.. та реалiзовано на суму 170,0 тис. грн. У 2011 роцi Товариством було придбане обладнання, обчислювальну технiку та iнше на суму 60.0 тис. грн. Активiв Товариство не реалiзовувало. У 2013 роцi Товариством було придбано комп'ютери, багатофункцiональнi пристрої та iнше обладнання на суму 77 тис. грн. Товариством не було реалiзовано активiв у звiтному перiодi. У 2014 роцi Товариством було придбано основних засобiв на суму 188,4 тис. грн. (комп'ютери, багатофункцiональнi пристрої, металопластиковi конструкцiї, вiкна та iнше обладнання) та iнших необоротних матерiальних активiв на суму 33,9 тис. грн. У звiтному роцi Товариством були списанi непридатнi до використання основнi засоби залишкова вартiсть яких складає 1,7 тис грн., у вiдповiдностi до затвердженого Правлiнням Перелiку майна, яке пiдлягало списанню у 2014 роцi (протокол Правлiння № 28 вiд 04.09.2014 року).Також реалiзовано офiсних меблiв, що були у використаннi на суму 3879,98 грн., залишкова вартiсть яких складає 548,4 грн. (протокол Правлiння № 40 вiд 22 грудня 2014 року). Списання та реалiзацiя майна вiдбулися у межах повноважень Правлiння Товариства встановлених п. 11.17.23. роздiлу 11 Статуту Товариства та п.3.4 роздiлу 3 Положення про порядок розгляду питань щодо розпорядження та використання майна АТ УкрНДIАТ, яке затверджене Наглядовою радою Товариства 16 березня 2012 року.
правочини з власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, афілійованими особами, зокрема всі правочини, укладені протягом звітного року між емітентом або його дочірніми/залежними підприємствами, відокремленими підрозділами, з одного боку, і власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, з іншого боку. За цими правочинами зазначаються: дата, сторони правочину, його зміст, сума, підстава укладання та методика ціноутворення, застосована емітентом для визначення суми правочину та за необхідності інша інформація; Значнi правочини, вiдповiдно до Закону України «Про акцiонернi товариства», це правочини, якi укладалися i виконувалися протягом року на суми 10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв не надавалися.
основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства плани капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, у тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення; Ступiнь зносу основних засобiв на кiнець звiтного перiоду складає в межах попереднього перiоду, ступiнь використання - 100%.
- Основнi засоби:
- власнi, обмежень використання немає,
- знаходяться за фактичною адресою емiтента.
проблеми, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень; УкрНДIАТ є складовою авiацiйної промисловостi України - однiєї з небагатьох країн свiту, що виготовляють лiтаки та двигуни до них. Досвiд таких країн свiдчить про те, що успiшний розвиток авiацiйної промисловостi є можливим тiльки за умови розроблення та впровадження комплексу протекцiонiстських заходiв з боку держави.
Натомiсть, в Українi протягом 2010-2015 рокiв фактично вiдсутня державна полiтика, спрямована на розвиток вiтчизняного авiабудування, зокрема:
- в системi органiв виконавчої влади немає структури, що опiкувалася б питаннями авiацiйної промисловостi;
- вiдсутня державна програма розвитку авiацiйної промисловостi України на перiод 2011-2020 рокiв;
- затверджена урядом стратегiя розвитку авiацiйної промисловостi України на перiод до 2020 року не виконується;
- вiдсутнє державне замовлення на виготовлення лiтакiв для потреб держави, а також на виконання дослiдних робiт у сферi авiабудування;
- остання державна програма розвитку авiацiйної промисловостi України на перiод 2001-2010 рокiв з державного бюджету була профiнансована на 40 % вiд запланованого обсягу.
В таких умовах УкрНДIАТ протягом останнiх 7 рокiв не отримував державних замовлень на виконання науково-дослiдних робiт для потреб вiтчизняного авiабудування i був вимушений самостiйно здiйснювати пошук замовникiв серед українських та iноземних пiдприємств. В цей перiод основними замовниками послуг УкрНДIАТ були пiдприємства та органiзацiї Росiї, Китаю, Чехiї, Польщi, Францiї, Iрану.
Замовлення з Росiйської федерацiї, якi складали значну частку портфелю замовлень iнституту, скоротилися до нуля, що призвело до помiтного зменшення обсягу науково-дослiдних робiт УкрНДIАТ.
факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства; У 2014 роцi до Товариства за порушення податкового законодавства нараховано штрафних санкцiй в сумi – 34 (несвоєчасно сплачено ПДВ та плати за землю).
опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента; Фiнансування дiяльностi ведеться з власних обiгових коштiв.
вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та очікувані прибутки від виконання цих договорів; Виконання договорiв та контрактiв здiйснюється товариством згiдно календарних планiв.
стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому); В залежностi вiд економiчної ситуацiї, яка буде в країнi, Товариство у 2015 роцi планує виконання комплексу науково-дослiдних, дослiдно-конструкторських та дослiдно-технологiчних робiт на загальну суму 950 тис. грн.
Структура тематичного плану за напрямками робiт:
- Виконання науково-дослiдних, дослiдно-технологiчних та дослiдно-конструкторських робiт у сферi технологiї виготовлення та ремонту, органiзацiї виробництва авiацiйної технiки на замовлення українських пiдприємств. На загальну суму 350 тисяч гривень.
- Проведення дослiджень i розроблення нормативних документiв у галузi стандартизацiї на управлiння життєвим циклом систем, з урахуванням: адаптацiї до стандартiв НАТО, вимог технiчних регламентiв ЄС. На загальну суму 300 тисяч гривень.
- Проведення дослiджень i розроблення програмних документiв щодо розвитку авiацiйної промисловостi України на перiод до 2020 року. На загальну суму 300 тисяч гривень.
Правлiння АТ УкрНДIАТ працює над програмою заходiв, метою яких є: по-перше - збереження прибутковостi Товариства, по друге - розширення кола можливих партнерiв-замовникiв та росту об'ємiв робiт.
опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік; Фiнансування дослiджень ведеться з власних обiгових коштiв.
судові справи, за якими розглядаються позовні вимоги у розмірі на суму 10 або більше відсотків активів емітента або дочірнього підприємства станом на початок року, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства, або судові справи, стороною в яких виступають посадові особи емітента (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається; Протягом 2014 року за позовом Товариства були заявленi позови на стягнення заборгованостi з орендної плати з урахуванням iнфляцiї, пенi та рiчних вiдсоткiв до ТОВ Iнформацiйно-аналiтичний центр «ЕКСОР» на суму 69427,31 грн. та ТОВ «Мув та Злотник» на суму 54330,81 грн. Позови задоволено Господарським судом повнiстю.
інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі за наявності інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі. Iншої iнформацiї немає.