АТ "УкрНДІАТ"

     
 
Дата розміщення: 26.10.2018

Звіт за 3 квартал 2018 року


Коди
    Дата (рік, місяць, число) 01.10.2018
Підприємство Публiчне акцiонерне товариство "Український науково-дослiдний iнститут авiацiйної технологiї" за ЄДРПОУ 14308552

Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)
за 3 квартал 2018 р.

I. Фінансові результати

Стаття Код рядка За звітний період За аналогічний період попереднього року
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 2000 2931 591
Чисті зароблені страхові премії 2010 0 0
Премії підписані, валова сума 2011 0 0
Премії, передані у перестрахування 2012 0 0
Зміна резерву незароблених премій, валова сума 2013 0 0
Зміна частки перестраховиків у резерві незароблених премій 2014 0 0
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 2050 ( 2566 ) ( 484 )
Чисті понесені збитки за страховими виплатами 2070 ( 0 ) ( 0 )
Валовий:
 прибуток

2090
365 107
 збиток 2095 ( 0 ) ( 0 )
Дохід (витрати) від зміни у резервах довгострокових зобов’язань 2105 0 0
Дохід (витрати) від зміни інших страхових резервів 2110 0 0
Зміна інших страхових резервів, валова сума 2111 0 0
Зміна частки перестраховиків в інших страхових резервах 2112 0 0
Інші операційні доходи 2120 13693 11428
Дохід від зміни вартості активів, які оцінюються за справедливою вартістю 2121 0 0
Дохід від первісного визнання біологічних активів і сільськогосподарської продукції 2122 0 0
Адміністративні витрати 2130 ( 7629 ) ( 6061 )
Витрати на збут 2150 ( 0 ) ( 0 )
Інші операційні витрати 2180 ( 6612 ) ( 5648 )
Витрат від зміни вартості активів, які оцінюються за справедливою вартістю 2181 ( 0 ) ( 0 )
Витрат від первісного визнання біологічних активів і сільськогосподарської продукції 2182 ( 0 ) ( 0 )
Фінансовий результат від операційної діяльності:
 прибуток

2190
0 0
 збиток 2195 ( 183 ) ( 174 )
Дохід від участі в капіталі 2200 0 0
Інші фінансові доходи 2220 0 0
Інші доходи 2240 914 891
Дохід від благодійної допомоги 2241 0 0
Фінансові витрати 2250 ( 0 ) ( 0 )
Втрати від участі в капіталі 2255 ( 0 ) ( 0 )
Інші витрати 2270 ( 220 ) ( 167 )
Прибуток (збиток) від впливу інфляції на монетарні статті 2275 0 0
Фінансовий результат до оподаткування:
 прибуток

2290
511 550
 збиток 2295 ( 0 ) ( 0 )
Витрати (дохід) з податку на прибуток 2300 0 -166
Прибуток (збиток) від припиненої діяльності після оподаткування 2305 0 0
Чистий фінансовий результат:
 прибуток

2350
511 384
 збиток 2355 ( 0 ) ( 0 )

II. Сукупний дохід

Стаття Код рядка За звітний період За аналогічний період попереднього року
Дооцінка (уцінка) необоротних активів 2400 0 0
Дооцінка (уцінка) фінансових інструментів 2405 0 0
Накопичені курсові різниці 2410 0 0
Частка іншого сукупного доходу асоційованих та спільних підприємств 2415 0 0
Інший сукупний дохід 2445 0 0
Інший сукупний дохід до оподаткування 2450 0 0
Податок на прибуток, пов’язаний з іншим сукупним доходом 2455 0 0
Інший сукупний дохід після оподаткування 2460 0 0
Сукупний дохід (сума рядків 2350, 2355 та 2460) 2465 511 384

III. Елементи операційних витрат

Матеріальні затрати 2500 2932 1746
Витрати на оплату праці 2505 7623 6023
Відрахування на соціальні заходи 2510 1628 1247
Амортизація 2515 1159 1185
Інші операційні витрати 2520 3004 3033
Разом 2550 16346 13234

IV. Розрахунок показників прибутковості акцій

Середньорічна кількість простих акцій 2600 104937 104937
Скоригована середньорічна кількість простих акцій 2605 104937 104937
Чистий прибуток (збиток) на одну просту акцію 2610 4.86959 3.65934
Скоригований чистий прибуток (збиток) на одну просту акцію 2615 4.86959 3.65934
Дивіденди на одну просту акцію 2650 0 0

Примітки: За 9 Мiсяцiв 2018 року чистий дохiд (виручка) вiд реалiзацiї товарiв, робiт, послуг (за науково-дослiднi роботи) склав 2 931 тис. грн.,
в т.ч.:
- дохiд вiд здачi-приймання робiт з ДП «Львiвський Державний авiацiйно-ремонтний завод «ЛДАРЗ» по Договору № 1/03/2017 вiд 15.03.2017р. за темою: «Вiдпрацювання технологiї та розробка проекту Технологiчної iнструкцiї виконання з’єднань стулок верхнього входу повiтрезабiрника лiтака по етапу 2 Календарного плану згiдно Додаткової угоди №2 до Договору №1/03/2017 вiд 15.03.2017р.» -
1 111 тис. грн.;
- дохiд вiд здачi-приймання консультативних послуг з Компанiєю M.TORRES по Договору № МТ-3-2018 вiд 31.01.2018р. за темою: «Технiчне дослiдження технiко-економiчного обґрунтування за програмою легкого транспортного лiтака АН-132» - 1820 тис. грн.
Iншi операцiйнi доходи за 9 Мiсяцiв 2018 року склали 13 693 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 11 428 тис. грн.), в т.ч.:
- дохiд вiд здавання власного нерухомого майна в оренду – 11 998 тис. грн.;
- вiдшкодування комунальних витрат орендарями – 1 551 тис. грн.;
- дохiд вiд операцiйної курсової рiзницi – 137 тис. грн.;
- дохiд (вiдсотки по залишкам на рахунках) – 4 тис. грн.
- дохiд вiд купiвлi-продажу iноземної валюти – 3 тис. грн.
Збiльшення iнших операцiйних доходiв вiдбулось за рахунок збiльшення доходу вiд операцiйної оренди у зв’язку зi збiльшення iндексу iнфляцiї та збiльшенням зданих в оренду площ, а також вiд компенсацiї орендарями комунальних послуг у зв’язку зi зростанням тарифiв на отримання комунальних послуг.
Дохiд вiд операцiйної оренди за 9 Мiсяцiв 2018 року збiльшився порiвняно з 9 Мiсяцями 2017 року.
Iншi доходи за 9 Мiсяцiв 2018 року склали 914 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 891 тис. грн.) i включили в себе:
- вирiвнювання дооцiнки основних засобiв, якi зазнали переоцiнку, за рахунок зносу – 879 тис. грн.;
- дохiд вiд перерахунку частки ПДВ використання товарiв, робiт, послуг в оподаткованих i неоподаткованих операцiях та iнше – 35 тис. грн.
Собiвартiсть реалiзованої продукцiї за 9 Мiсяцiв 2018 року склала 2 566 тис. грн.(за аналогiчний перiод попереднього року – 484 тис. грн.) i включила в себе:
- витрати на паливо та електроенергiю – 137 тис. грн.;
- витрати на оплату працi та вiдрахування на соцiальнi заходи – 1079 тис. грн.;
- амортизацiю основних засобiв – 9 тис. грн.;
- витрати на сировину та матерiали – 1017 тис. грн.
- витрати на вiдрядження – 268 тис. грн.
- послуги стороннiх органiзацiй – 56 тис. грн.
Собiвартiсть реалiзованої продукцiї у порiвняннi з 9 Мiсяцями 2017 року збiльшилась у зв’язку зi збiльшенням об’ємiв реалiзованих робiт (послуг).
Адмiнiстративнi витрати за 9 Мiсяцiв 2018 року становлять 7 629 тис. грн.(за аналогiчний перiод попереднього року – 6 061 тис. грн.) i включають в себе:
- витрати на зв’язок – 53 тис. грн.;
- амортизацiя основних засобiв та iнших необоротних матерiальних активiв – 1121 тис. грн.;
- заробiтна плата з нарахуваннями – 4988 тис. грн.;
- поштово - канцерярськi витрати – 34 тис. грн.;
- витрати на органiзацiйно– технiчнi послуги – 18 тис. грн.;
- витрати на консультацiйнi та iнформацiйнi послуги – 24 тис. грн.;
- витрати на утримання, полiпшення основних фондiв та iнших необоротних активiв – 320 тис. грн.;
- витрати пов’язанi iз використанням службових автомобiлiв – 332 тис. грн.;
- розрахунково-касове обслуговування банком – 76 тис. грн.,
- комунальнi платежi – 135 тис. грн.,
- послуги охорони – 67 тис. грн.
- податок на нерухоме майно – 286 тис. грн.;
- послуги з оцiнки майна – 16 тис. грн..;
- витрати на охорону працi – 19 тис. грн..;
- витрати на перiодичнi видання – 6 тис. грн.;
- витрати на пiдвищення квалiфiкацiї персоналу – 6 тис. грн.
- витрати на страхування майна загальногосподарського призначення – 3 тис. грн.;
- витрати на страхування персоналу – 3 тис. грн.;
- корпоративнi витрати – 20 тис. грн.;
- витрати на аудиторськi послуги – 40 тис. грн.;
- витрати на службовi вiдрядження – 62 тис. грн.
Вiдбулось збiльшення адмiнiстративних витрат порiвняно з 9 Мiсяцями 2017 року за рахунок резерву вiдпусток та збiльшення податку на нерухоме майно.
Iншi операцiйнi витрати за 9 Мiсяцiв 2018 року становлять 6 612 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 5 648 тис. грн.) i включають в себе:
- витрати на комунальнi послуги – 1 526 тис. грн.;
- заробiтна плата обслуговуючого персоналу – 3 357 тис. грн.;
- втрати вiд операцiйної курсової рiзницi – 36 тис. грн.,
- амортизацiя на частину майнового комплексу, яка є державною власнiстю, амортизацiя яка не включається до складу витрат у податковому облiку – 28 тис. грн.
- орендна плата за землю – 1 630 тис. грн.;
- витрати на купiвлю-продаж iноземної валюти – 11 тис. грн.;
- iншi послуги – 24 тис. грн.
Збiльшення вiдбулось за рахунок збiльшення орендної плати за землю i вартостi комунальних послуг та вiдображення заробiтної плати обслуговуючого персоналу в iнших операцiйних витратах та резерву вiдпусток.
Iншi витрати за 9 Мiсяцiв 2018 року становлять 220 тис. грн. (за аналогiчний перiод попереднього року – 167 тис. грн.) i включають в себе:
- витрати що виникають вiдповiдно до Колективного договору ( надання матерiальної допомоги, тощо) - 143 тис. грн.;
- компенсацiйнi виплати у зв’язку з отриманої травми – 9 тис. грн.;
- членськi внески, закупiвля господарських товарiв та iнше – 68 тис. грн.
За результатами дiяльностi Товариства за 9 Мiсяцiв 2018 року чистий прибуток склав 511 тис. грн.
Об’єктiв соцiальної сфери у Товариства на балансi немає.

Iнформацiя стосовно наявних на пiдприємствi наукових пенсiй та пiльгових пенсiй працiвникам наведена нижче.

Пiльговi пенсiї
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.01.2018 р. --
Нараховано за звiтний перiод, грн. --
Сплачено за звiтний перiод, грн. --
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.10.2018 р. --

Науковi пенсiї
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.01.2018 р. - (-14788,52) грн.
Нараховано за звiтний перiод, грн. - 0,00 грн.
Сплачено за звiтний перiод, грн. - 0,00 грн.
Заборгованiсть пiдприємства станом на 01.10.2018 р. - (-14788,52) грн.

Заборгованостi по заробiтнiй платi, вiдрахування до бюджету, Пенсiйного фонду та iнших обов’язкових платежiв iнститут за перiод функцiонування у формi акцiонерного товариства (з 1994 року) не має.


Керівник

 

(підпис)

Кривов Георгiй Олексiйович

 

Головний бухгалтер

 

(підпис)

Гриценко Ольга Олександрiвна